بعد مدت زیادی به انگیزه ی دیدن دوست گلم برگشتم
برای نوشتن
اگه بشه چیزی نوشت:)
قبل ترها که کوچیک بودیم دو سال برامون خیلییییییییی طولانی بود
اما حالا به چشم به هم زدنی میگذره
تمام اتفاقات برام تازه ن
لحظه لحظه های سالهای قبل
انگار چیز زیادی عوض نشده
من همون آدم قبلی ام
به همراه یه آدمِ دیگه که از من خیلییییییییییی بهتره :)
روشنی، من، گل، آب...ما را در سایت روشنی، من، گل، آب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3